Omawiając te zagadnienia powinniśmy wyjść od definicji mediów, środków i nośników reklamy. Zatem:
-medium reklamy to kanał komunikacyjny, za pomocą którego dociera informacja,
-środek reklamy to konkretny środek tworzący dane medium,
-nośnik reklamy to konkretna forma przekazywania informacji reklamowych.
Jak ocenić media wykorzystywane w kampaniach reklamowych? Należy określić:
a) Czy dany nośnik gwarantuje dotarcie do grupy docelowej?
b) Który z nośników wygeneruje najniższy koszt dotarcia do jak największej grupy docelowej?
Zadanie na dziś: Określ, jakie media, środki i nośniki reklamy byłyby najodpowiedniejsze dla kampanii reklamowej marki Y oferującej czekolady wysokiej jakości w wyjątkowych cenach na terenie całego kraju. Odpowiedź uzasadnij.
-medium reklamy to kanał komunikacyjny, za pomocą którego dociera informacja,
-środek reklamy to konkretny środek tworzący dane medium,
-nośnik reklamy to konkretna forma przekazywania informacji reklamowych.
![]() |
Źródło: opracowanie własne. |
a) Czy dany nośnik gwarantuje dotarcie do grupy docelowej?
b) Który z nośników wygeneruje najniższy koszt dotarcia do jak największej grupy docelowej?
Zadanie na dziś: Określ, jakie media, środki i nośniki reklamy byłyby najodpowiedniejsze dla kampanii reklamowej marki Y oferującej czekolady wysokiej jakości w wyjątkowych cenach na terenie całego kraju. Odpowiedź uzasadnij.
Bzdury pomylone środki z nośnikami.
OdpowiedzUsuńJeśli mowa o mediach internetowych, to ja jestem ogromnym zwolennikiem reklamy w sieci, gdyż jest tańsza niż w innych mediach, a często niejednokrotnie skuteczniejsza. Tutaj przeczytałem: https://fabrykamarketingu.pl/programmatic-buying-rtb/ o kampanii reklamowej programmatic buying, która wyświetla się użytkownikom danej strony internetowej wyłącznie wtedy, gdy uzna, że to, co wspomniana reklama przedstawia, może ich zainteresować... Teraz, reklamy są odpowiednio targetowane, a nie tak jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, gdy wyświetlały się dosłownie wszystkim.
OdpowiedzUsuńObecnie, warto inwestować przede wszystkim w reklamę internetową. Nie bez powodu budżet na reklamę w sieci z roku na rok jest coraz większy. Samą obsługę kampanii reklamowej warto byłoby powierzyć profesjonalnej firmie. Zalicza się do nich między innymi http://www.adnext.pl/ (w jej ofercie można znaleźć chociażby kampanie content marketingowe).
OdpowiedzUsuńDodatkowym nośnikiem reklamowym może zostać też zwykła pieczątka. Pieczątki https://www.maxsc.com.pl/pieczatki-2/ nie muszą ograniczać się wyłącznie do umieszczenia na nich samych formalności. Oprócz nich na pieczątce zawarte mogą być elementy promocyjne np. informacje o dostępnych metodach komunikacji (w tym social media), informacje o innych oddziałach firmowych, czy samo logo firmy.
OdpowiedzUsuńTak naprawdę to jest wiele różnych metod reklamowych i wszystko zależy od pomysłowości. Też wydaje mi się, że współpraca z taką agencją jak Green Parrot będzie najlepszym pomysłem, ponieważ ci fachowcy wiedzą jak podejść do tematu reklamy
OdpowiedzUsuńJak nośnik reklamy to świetnie sprawdzają się ścianki tekstylne https://adlove.pl/pl/scianki-tekstylne-141/ zwłaszcza na targach i konferencjach. Z pozoru prosta metoda, ale ma swój wydźwięk, przede wszystkim zwiększa widoczność marki i wzbudza zainteresowanie
OdpowiedzUsuńMoże warto też zdecydować się na influencer marketing? Wiele osób wybiera właśnie taką opcję jeśli chodzi o reklamę internetową. W artykule http://viavision.pl/3-zasady-skutecznego-influencer-marketingu-sprawdz/ znajdziecie więcej informacji na ten temat.
OdpowiedzUsuńIstnieje wiele form reklamy, ale żeby była ona skuteczna musi ona być dostosowany do profilu biznesu i do samego klienta. Też kładę nacisk na dobrze dopasowaną reklamę. Od kiedy rozpocząłem współpracę z https://www.vizer.pl/ zawsze staramy się stworzyć kampanię reklamową adekwatną do potrzeb i oczekiwań klientów
OdpowiedzUsuńJak najbardziej sama reklama jest ważna i moim zdaniem każda firma powinna ją mieć jeśli myśli o rozwoju. Bardzo ciekawie o powiadomieniach push napisano w https://push-ad.com/blog/jak-wykorzystac-powiadomienia-push-i-segmentacje-psychograficzna-do-maksymalizacji-sprzedazy/ i jestem zdania, że faktycznie mogą one się przydać aby zwiększać sprzedaż.
OdpowiedzUsuńPowiem Wam szczerze, że nie wyobrażam sobie funkcjonowania firmy bez odpowiedniego marketingu. Przecież to jest tutaj podstawa i trzeba odpowiednio zająć się wszystkimi kwestiami. Ja może polecę Wam stronę https://tearsofjoy.pl/kopalnia-wiedzy/5-wskazowek-jak-promowac-firme-w-social-mediach i wszystkie informacje na niej, a Wy konkretnie sobie zerknijcie!
OdpowiedzUsuńDobrze, że jest tyle nośników reklamy, dzięki temu możliwość trafienia do grupy odbiorców docelowych jest większa.
OdpowiedzUsuńDokładnie. To ogromny pozytyw, że można przebierać w formach reklamy. W przypadku promocji na rynku lokalnym ogromną popularnością cieszy się citylighty https://www.znajdzreklame.pl/citylighty . Zdecydowanie przyciąga wzrok , a co za tym idzie wzbudza zainteresowanie w bardzo dużej formie odbiorców
OdpowiedzUsuń
OdpowiedzUsuńOstatnio czytałam że warto wykorzystywać w reklamie biznesu wizytówki . Są one absolutnym standardem na wszelkich spotkaniach biznesowych dlatego warto zastosować je także w celach marketingowych
Jeśli chcesz promować swoja firmę w internecie najpierw trochę poczytaj na ten temat https://inspiracjemarketingowe.pl/targetowanie-reklam-na-facebooku-7-przydatnych-wskazowek/ Warto wiedzieć jak to wygląda, na czym polega itd. Potem poszukaj profesjonalnej agencji marketingowej.
OdpowiedzUsuńCzy wiecie w jaki sposób możecie wykorzystać media społecznościowe do promocji własnej marki? Jeżeli jesteście zainteresowani tym tematem, to polecam Wam sprawdzić artykuł na stronie - http://zoneweb.pl/jak-w-pelni-wykorzystac-potencjal-mediow-spolecznosciowych-w-marketingu/ .
OdpowiedzUsuńA co powiecie na to aby nośnikiem reklamowym była taśma klejąca? Na takiej można umieszczać dowolne nadruki, zobaczcie jak mogą one wyglądać na stronie https://tcmservice.pl/produkty-kategoria/tasmy-z-nadrukiem/ . Ten producent zajmuje się zarówno produkcją jak i właśnie wykonywaniem nadruków na taśmach.
OdpowiedzUsuńMedia społecznościowe to doskonała opcja do rozwinięcia portalu. Kampanie google ads, social media https://sitab.pl/social-media-bydgoszcz/
OdpowiedzUsuńBardzo interesujący artykuł. Natomiast tutaj https://funkymedia.pl/marketing/seo/wplyw-struktury-html-strony-na-pozycjonowanie-seo-nowe-informacje możecie dodatkowo dowiedzieć się na temat tego - jaki jest wpływ struktury html strony na pozycjonowanie?
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńNośniki reklam są bardzo zależne od branży, jednak producenci czekolady mają bez wątpienia duże pole do popisu. Marketing tradycyjny jak i internetowy się sprawdzi. https://wersito.pl/.
OdpowiedzUsuńDobra agencja https://bigwebsite.pl potrafi wykorzystać każdy nośnik przekazu.
OdpowiedzUsuńMedia społecznościowe stanowią doskonałą opcję do rozwinięcia portalu oraz skutecznej promocji. Kampanie w Google Ads oraz obecność na platformach social media mogą znacząco zwiększyć widoczność i zaangażowanie użytkowników. Warto skorzystać z profesjonalnej pomocy agencji takiej jak https://agencjapm.pl/, aby osiągnąć pożądane rezultaty.
OdpowiedzUsuńMyślę, że w tej sytuacji może Was zainteresować także domena online . Warto zapoznać się bliżej z ofertą tej firmy, która oferuje tworzenie stron internetowych, a także dalszą opiekę nad nimi.
OdpowiedzUsuńReklama jest nieodłącznym elementem marketingu, szczególnie w erze mediów społecznościowych. Jednym z najpopularniejszych kanałów reklamowych jest Facebook. Jednak, co warto wiedzieć, jest to, że możesz też ustawić profil prywatny na Facebooku. W ten sposób możesz kontrolować, kto widzi Twoje posty i informacje. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak to zrobić, to polecam zerknąć na ten link: https://ebizneskrokpokroku.pl/spolecznosci/jak-ustawic-profil-prywatny-na-facebooku/ . Jest to prosta, ale skuteczna metoda na zachowanie swojej prywatności w mediach społecznościowych.
OdpowiedzUsuńNie zliczę nawet ile widziałam totalnie nietrafionych reklam, czy to w telewizji czy w prasie. Mam wrażenie, że niektórzy wstawiają je bo udało się kupić ale robią to bez zupełnego przygotowania i przeanalizowania czy taka reklama w ogóle spełni swoje zadanie. Nie na tym to działa a przekonałam się o tym dopiero jak trafiłam na stronę https://hashihoshi.com/ i zobaczyłam w ich ofercie na czym polega zakup mediów, jak można profesjonalnie prowadzić kampanie reklamowe aby otwierać nowe możliwości dla danej marki, tak aby była widoczna i słyszalna tam, gdzie znajdują się potencjalni klienci.
OdpowiedzUsuńhttps://interboard.pl/ - to moje polecenie w tej kwestii
OdpowiedzUsuńWybór nośników reklamy powinien odpowiadać grupie docelowej i celowi kampanii. Dla marki z czekoladami warto rozważyć spersonalizowane taśmy z nadrukiem, które mogą jednocześnie pełnić funkcję reklamy i opakowania. Więcej na https://tcmservice.pl/produkty-kategoria/tasmy-z-nadrukiem/.
OdpowiedzUsuń