Wyróżniamy 7 podstawowych technik wykorzystywanych przy konstruowaniu przekazów reklamowych.
1. DEMONSTRACJA:
1. DEMONSTRACJA:
- przedstawia wszechstronność reklamowanego produktu,
- opisuje zalety, cechy oraz możliwości zastosowania danego towaru,
- statyczna (produkt w stanie spoczynku) lub dynamiczna (produkt w użyciu),
- czasem pojawia się w formie crash-testu przedstawiającego produkt w sytuacjach ekstremalnych, co ma udowodnić wysoką jakość reklamowanego produktu,
- dozwolone jest porównywanie z konkurencją i wykazanie przewagi.
- zazwyczaj działa wg schematu:
problem -> rozwiązanie (produkt) -> zadowolenie,
- może przedstawiać zwykłych ludzi w sytuacjach codziennych,
- odbiorca może się identyfikować z bohaterami,
- ukazuje łatwość rozwiązywania problemu dzięki reklamowanemu produktowi,
- w reklamie może pojawić się symbol, który wiąże się bezpośrednio z reklamowaną marką i ma wzmocnić zapamiętywalność reklamy.
- pozytywna opinia z reguły wypowiadana przez znaną osobę, eksperta lub przeciętnego użytkownika,
- budzi zaufanie u odbiorców i przekonanie o skuteczności produktu.
- przedstawia określony styl życia użytkownika pomijając konkretne właściwości reklamowanego produktu,
- produkt ma zacząć budzić pozytywne skojarzenia,
- istotną rolę w takiej reklamie odgrywa muzyka.
- reklama taka kierowana jest głównie do młodych osób i jest chętnie przez nie oglądana,
- wykorzystanie humoru w reklamie sprawia, że jest ona łatwa do zapamiętania,
- osłabia negatywną opinię o marce,
- rozładowuje negatywne emocje,
- wzmacnia wizerunek marki.
- zawiera elementy rysunkowe,
- tworzy przyjazną atmosferę,
- animowana postać może stać się wówczas symbolem marki,
- taka reklama ma przewagę nad rekomendacjami,
- odwołuje się do wyobraźni odbiorcy,
- przedstawia nierealny świat i często nierealne sytuacje.
Podejmując się reklamy internetowej także trzeba pamiętać o działaniach pozycjonujących, ponieważ wzmocnią one pozycje naszej strony. Tutaj https://greenparrot.pl/nasza-oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/ można znaleźc fachowców, którzy znają się na tym temacie
OdpowiedzUsuńJednym z ważniejszych narzędzi w biznesie, nie tylko internetowym, jest analiza danych. Tutaj https://astrafox.pl/tableau-business-intelligence/ można takowe znaleźć. Dzięki analizie, statystykom i prognozom można skutecznie rozwijać firmę.
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńReklamę firmy można umieszczać na różnych elementach. Jeśli nadaje się paczki to do ich zabezpieczania można użyć takiej taśmy jak jest w ofercie https://tcmservice.pl/produkt/papierowa-z-logo/ . Na niej można zamówić dowolny nadruk, może to być właśnie logo firmy czy inne dane reklamowe.
OdpowiedzUsuńInteresujące podejście do technik przekazu reklamowego – ważne, aby rozumieć, jak wpływają one na nasze decyzje zakupowe.
OdpowiedzUsuńhttps://interboard.pl